Naše letadla
Vždy v perfektní kondici a připravené pro Váš let
Základní údaje o letounu
Počet míst (pilot + posádka)
1+1
Délka letounu
6,30 m
Rozpětí křídel
8,20 m
Výška letounu
2,25 m
Prázdná hmotnost
288 kg
Maximální vzletová hmotnost
472 kg / 600 kg
Objem palivových nádrží
2 x 50l
Pádová rychlost s klapkami VSO
65 / 76 km/h
Pádová rychlost bez klapek VS1
74 / 87 km/h
Cestovní rychlost
200 km/h
Nepřekročitelná rychlost VNE
250 / 243 km/h
ALTO 912TG (OK-ZUN02)
ALTO 912TG je jednomotorový dvoumístný dolnoplošník vhodný zejména pro rekreační létání, pilotní výcvik či vlekání větroňů. Výroba těchto letounů probíhá v brněnské firmě Direct Fly a s velkou oblibou v současné době létají tyto stroje v různých zemích světa. Letoun byl navržen jako jednoduchá celokovová konstrukce vhodná i pro stavbu v amatérských podmínkách. Ovšem s dostatečným výkonem odpovídajícím standardům této kategorie, s nízkými náklady na údržbu a s jednoduchým a příjemným ovládáním v letu. Letoun je vybaven prověřeným motorem ROTAX 912ULs, poskytujícím dostatečný výkon v dané kategorii.
V naší pilotní škole máme k dispozici letoun tohoto typu s označením OK-ZUN02. Na tomto typu letounu provádíme výcvik nových pilotů v kategorii ultralehkých letounů (ULL) a také turistické lety pro veřejnost.

Základní údaje o letounu
Počet míst (pilot + posádka)
1 + 1
Délka letounu
7,16 m
Rozpětí křídel
9,9 m
Výška letounu
2,6 m
Prázdná hmotnost
297 kg
Maximální vzletová hmotnost
450 kg
Cestovní rychlost
130 km/h
Pádová rychlost s klapkami VSO
56 km/h
Pádová rychlost bez klapek VS1
71 km/h
Cestovní rychlost
200 km/h
Nepřekročitelná rychlost VNE
260 km/h
SOVA (OK-JUM16)
Ultralehké letadlo Sova, vyráběné v Jihlavanu již od roku 1996, je na českém nebi velmi dobře známé. Jde o celokovový dvoumístný dolnoplošník. UL letadel Sova a později Rapid bylo vyrobeno celkem asi 160 kusů a létají nejen v celé Evropě, ale i v ostatních státech světa.
Náš letoun Sova byl uveden do provozu v roce 2006. Disponuje zatahovacím podvozkem a motorem Rotax 912UL o síle 80hp. Má plnohodnotně vyhřívanou kabinu a díky tomu je předurčen pro celoroční provoz. Mezi další nadstandardní výbavu patří záchranný padákový systém Galaxy.
Na tomto typu letounu provádíme výcvik nových pilotů v kategorii ultralehkých letounů (ULL) a také turistické lety pro veřejnost.

Základní údaje o letounu
Počet míst (pilot + posádka)
1 + 1
Délka letounu
5,7 m
Rozpětí křídel
7,5 m
Výška letounu
2,2 m
Maximální vzletová hmotnost
450 kg
Maximální rychlost
145 km/h
Nepřekročitelná rychlost VNE
165 km/h
Dolet
350 km
SUNWHEEL (OK-WUF54)
Jedná se o jednomotorový, dvoumístný, plně akrobatický dvouplošník s ostruhovým podvozkem. Původně byl na trh uveden a vyráběn v Německu firmou W. Dallach. Použití kvalitních pevnostních materiálů poskytuje náročným pilotům ty nejvyšší letové možnosti.
Díky otevřenému kokpitu nabízí maximální kontakt s okolím. Letoun je poháněn osvědčeným motorem Rotax 912 UL.


Základní údaje o letounu
Počet míst (pilot + posádka)
1 + 1
Délka letounu
5,98 m
Rozpětí křídel
8,10 m
Výška letounu
2,34 m
Prázdná hmotnost
269 kg
Maximální vzletová hmotnost
450 kg
Cestovní rychlost
200 km/h
Dolet
750 km
Stoupavost
8 m/s
EV-97 EUROSTAR (OK-EUR03)
EV-97 je dvoumístný ultralehký dolnoplošník s pevným tříkolovým podvozkem. Vyrábí se ve společnosti Evektor v Kunovicích a dodnes létá po celém světě. Je poháněn motorem Rotax 912 UL o síle 100 koní.
Má celokovovou konstrukci a díky kvalitnímu dílenskému zpracování je zaručena dlouhá životnost letounu a výborné letové vlastnosti a nižší hlučnost za letu.
Eurostar byl navržen pro sportovní létání a vlekání větroňů do celkové hmotnosti 700 kg.